حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خبر داد:

تجمع مردم یزد در حمایت از کودکان غزه

تجمع مردم یزد در حمایت از کودکان غزه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، مردم یزد در حمایت از کودکان غزه در میدان‌امیرچقماق تجمع خواهند کرد.

 حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدسا» اظهار کرد: مردم استان یزد هم مانند سایر مردم آزادی‌خواه ایران و جهان همواره حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه کودکان غزه اعلام داشته‌اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: در حمایت از حماسه طوفان‌الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و همچنین محکومیت و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی هم‌زمان با سراسر کشور تجمع مردم یزد در محل میدان تاریخی‌امیرچقماق یزد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه، ساعت ۱۸ با عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» برگزار می‌شود، گفت: سخنرانی، اجرای سرود، برپایی‌ایستگاه نقاشی، اجرای خواننده از جمله برنامه‌های این تجمع خواهد بود.
این مقام مسئول اظهار کرد: در برهه‌های مختلف پیش آمده که همه جناح‌ها و جریان‌های سیاسی یک‌صدا و یک پارچه هستند؛ یکی از این موارد،  هماهنگی و اتحاد در حمایت از غزه است که همه با صدای بلند از رنج و محنت مردم فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
متوسل افزود: این هماهنگی و یکپارچگی از سوی ایران و حمایت از آن‌ها برای برای مردم فلسطین ارزشمند و مایه قوت قلب آن‌ها است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از