حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
بازرس کل استان یزد مطرح کرد:

توسعه کشور منوط به انجام پژوهش‌های کاربردی است

توسعه کشور منوط به انجام پژوهش‌های کاربردی است

بازرس کل قضایی استان یزد گفت: راه توسعه و پیشرفت کشور نگاه علمی به حوزه تولید و صنعت و همچنین ترویج پژوهش‌های کاربردی و مسئله‌محور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی یزد رسا، رضا مختاری  شب روز گذشته در بازدید از دانشگاه سراسری میبد که به همراه معاون و سربازرس امور فرهنگی و اجتماعی انجام شد بعد از بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه، طی نشستی با ریاست دانشگاه میبد، به بیان سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور و اولویت‌های این بازرسی کل در نظارت و بازرسی از واحدهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پرداخت و گفت: در مسیر پیشگیری از فساد بهره‌مندی از نقطه‌نظرات صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه و صاحب‌فکر و اندیشه بسیار راهگشا و اثربخش خواهد بود. 

وی بر آشنایی و درک لازم از حساسیت‌‌های حوزه فرهنگ و آموزش عالی  بر حرکت دانشگاه بر مدار قانون و مسیر منتهی به تثبیت حسن جریان امور  و اجرای صحیح قوانین و مقررات تأکید نمود.

بازرس کل قضایی استان خاطرنشان نمود: راه توسعه و پیشرفت کشور نگاه علمی به حوزه تولید و صنعت و همچنین ترویج پژوهش‌های کاربردی و مسئله‌محور است.

همچنین نیک‌نژاد ریاست دانشگاه میبد در ادامه این جلسه نسبت به تشریح اجمالی برنامه راهبردی و اهداف کمی و کیفی آینده دانشگاه پرداخت. 

شایان‌ذکر است در پایان بازرس کل قضایی استان باتوجه‌به سوابق و بازرسی‌های انجام شده از دانشگاه در سالیان گذشته و جاری، برخی نکات اصلاحی را تأکید نمود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از