حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون استاندار یزد:

دانش‌آموزان مطالبه‌گر حجاب و عفاف باشند

دانش‌آموزان مطالبه‌گر حجاب و عفاف باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: معلمان باید عرصه را برای مطالبه‌گری دانش‌آموزان در زمینه حجاب و عفاف باز بگذارند.

به گزارش «یزدرسا»؛ علی اکبر عزیزی روز گذشته در سومین دوره آموزشی فانوس که ویژه فرهنگیان و کنشگران عفاف و حجاب برگزار شد، با اشاره به اینکه مدارس بنیان و پایه اصلی پرورش نسل جدید هستند، گفت: دانش‌آموزان باید با مسائل و مشکلاتی که در آینده با بدحجابی و بی حجابی با آن روبه رو می‌شوند آشنا شوند که این مهم بر عهده معلمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  با بیان اینکه بارها تأکید شده که اجازه نمی‌دهیم کشف حجاب در استان عادی‌سازی شود، افزود: اقناع‌سازی جامعه برای جلوگیری از عادی‌سازی کشف حجاب باید با اقدامات ایجابی انجام شود چراکه اقدامات سلبی در بسیاری از موارد نتیجه عکس خواهد داشت.

وی گفت: معلمین باید دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنند که انگار فرزندان خود را تربیت می‌کنند و اجازه ندهند دانش‌آموزانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند مورد تمسخر دیگر دانش‌آموزان قرار گیرند.

عزیزی با اشاره به اینکه معلم‌ها باید دانش‌آموزانی که ظرفیت مطالبه‌گری در حوزه عفاف و حجاب دارند را شناسایی کنند، اظهار داشت: مطالبات در حوزه زیست عفیفانه را به دست دانش‌آموزان بسپارید و عرصه را برای رشد دانش‌آموزان در زمینه مطالبه‌گری باز بگذارید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از