حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی یزد خبر داد:

مصالح ساختمانی فراوان و قیمت‌ها مناسب است

مصالح ساختمانی فراوان و قیمت‌ها مناسب است

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی یزد گفت: مصالح ساختمانی در یزد فراوان و قیمت‌ها نیز مناسب است اما این بازار در رکورد شدید به سر می‌برد.

علی‌اصغر بحری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به وضعیت بازار مصالح ساختمانی در یزد گفت: مصالح ساختمانی در یزد فراوان و قیمت‌ها نیز مناسب است اما این بازار در رکورد شدید به سر می‌برد.

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی یزد ادامه داد: عدم تغییر و پایین بودن قیمت‌های مصالح ساختمانی به معنای افزایش تولید نیست بلکه به دلیل راکد بودن بازار است چرا که کارخانه تولیدکننده سیمان در استان همجوار ما نیز تقریبا تعطیل شده و تولید ندارد و چنانچه بازار رونق بگیرد قیمت‌ها نیز با تغییر همراه می‌شود.

 وی با بیان اینکه 170 شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با ساختمان است، افزود: عمده رونق بازار مربوط به ساختمان و مسکن است و چنانچه رونقی در بازار مسکن و ساختمان‌سازی وجود نداشته باشد اکثر کارخانجات مرتبط با این حوزه از جمله مصالح ساختمانی نیز تولید نخواهند داشت.

  بحری عنوان کرد: اخیرا قیمت گاز بالا رفته است و بر قیمت آجر و بلوک تأثیرگذاشته است اما فعلا بر قیمت سیمان تاثیری نداشته است و هر کیسه سیمان در یزد به قیمت پایه‌ای 65 هزار تومان برای فروش بوده و تغییر قیمت نداشته است.

 رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی یزد با بیان اینکه یزد تقریبا قطب تولید مصالح ساختمانی در کشور است، تصریح کرد: یزد در زمینه در و پنجره دو جداره، آجر، سیمان و ... تولید دارد و این مصالح ساختمانی به نقاط مختلف کشور صادر می‌شود به همین دلیل قیمت مصالح ساختمانی در استان‌های دیگر بالاتر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از