حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
بازیگر و هنرمند یزدی:

شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است

شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است

بازیگر و هنرمند یزدی گفت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و مردم دارالعباده یزد نیز با حضور در انتخابات قطعا به این وظیفه خود عمل خواهند کرد.

محمدرضا امیرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است و مردم دارالعباده یزد نیز با حضور در انتخابات قطعا به این وظیفه خود عمل خواهند کرد.

وی افزود: مشارکت در انتخابات حقی است که بر گردن ما گذاشته شده است و ما نیز باید این حق را به جای آوریم؛ باید به آینده امید داشت و با این امیدواری نیز به ترسیم خط مشی بپردازیم و در نهایت این خط مشی را نمایندگان مجلس واگذار کنیم تا با قانون‌گذاری و نظارت نیز بتوانند از منافع مردم حفاظت کنند.

بازیگر و هنرمند یزدی نیز با بیان اینکه مشارکت در انتخابات به نفع مردم و کشور است، گفت: تمام رسانه‌های معاند در تلاش هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و باید یک مرتبه از خود این سوال را بپرسیم که آیا این افراد دوستان ما هستند؟، مسلم است که این افراد دوستان ما نیستند و به همین جهت ما باید در انتخابات حضور پررنگی داشته باشیم.

امیرخانی در پاسخ به این پرسش که چه صحبتی می‌توان با هنرمندان ایرانی که در سال گذشته به خارج از کشور رفتند و حال نیز با تبلیغات خود مردم را به عدم مشارکت دعوت می‌کنند می‌توان داشت، اظهار کرد: ما راه خود را می‌رویم و اصلا این افراد اهمیتی ندارند که بخواهیم حتی در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از