حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
عضو شورای اسلامی شهر یزد:

فردا سرمای زمستان به بهاری گرم تبدیل می‌شود

فردا سرمای زمستان به بهاری گرم تبدیل می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: از مردم شریف دارالعباده یزد دعوت می‌کنم تا یک صبح سرد زمستانی دیگر را به یک بهار گرم تبدیل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدناصر حیدری در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اهمیت شرکت‌ در انتخابات اظهار کرد: علیرغم تمام تبلیغات سوء دشمن و پیش‌بینی‌های نادرست آن‌ها، مردم ایران ثابت کردند که در تمام صحنه‌های انقلابی و تمام لحظاتی که نیاز بود تا مردم پای کار نظام باشند، با تمام هجمه‌ها و تبلیغات منفی، این مردم در تمام مراسم‌های سیاسی حضور پررنگی داشتند و مشت محکمی بر دهان دشمن زدند.

وی افزود: ما تردیدی نداریم که تمام آحاد ملت ایران در این انتخابات نیز همچون سایر صحنه‌های حماسه‌آفرین در این انتخابات حضور خواهند داشت و تنها ما منتظریم که یکدیگر را در پای صندوق‌های رأی ببینیم و یک تجدید دیدار و تجدید بیعتی با یکدیگر و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن دعوت از مردم دارالعباده یزد برای حضور در صحنه انتخابات تصریح کرد: از مردم شریف دارالعباده یزد دعوت می‌کنم تا یک صبح سرد زمستانی دیگر را به یک بهار گرم تبدیل کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک کاندید اصلح عنوان کرد: تحول‌گرایی و انقلابی بودن شاخص‌هایی است که باید نسبت به سایر شاخص‌ها به آن توجه ویژه‌تری داشت و باید با دقت و بررسی از افراد صاحب‌نظر بتوانیم مجلسی انقلابی‌تر، تحول‌خواه و با دغدغه‌مندی زیاد نسبت به رفع مشکلات مردم و آگاهی بیشتر نسبت به مشکلات آن‌ها داشته باشیم.

حیدری با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید شخصی را انتخاب کرد که امریه‌ها و منویات مقام معظم رهبری که به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود را پیگیری کند و اجازه ندهد که حرف ولایت بر زمین بماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از