حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

فرصت خدمت به مردم زودگذر و تکرارنشدنی است

فرصت خدمت به مردم زودگذر و تکرارنشدنی است

رئیس‌کل دادگستری استان با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم تکرارنشدنی است گفت: این فرصت زودگذر است؛ لذا باید قدردان آن بود و در جهت جلب رضایتمندی مردم از هیچ کاری کوتاهی نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طهماسبی در نشست با جمعی از فرماندهان سپاه الغدیر استان به مناسبت هفته قوه قضائیه  با بیان اینکه دایره خدمت‌رسانی سپاه به مردم بسیار وسیع است گفت: در طول سال‌های  پس از انقلاب هر جا که کاری بر زمین‌مانده سپاه ورود کرده و انصافاً خوش درخشیده است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی افزود: باگذشت سال‌ها از شهادت آن عالم برجسته هنوز اندیشه و افکار شهید بهشتی در کشور جاری و ساری است.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: مهم‌ترین هنر شهید بهشتی تربیت نیروهایی بود که در کشور اثرگذار و نقش مهمی برعهده داشتند که شهید رئیسی از جمله آن‌ها بود.

طهماسبی با بیان اینکه شهادت شهید رئیسی یک خلع سخت و جبران‌ناپذیر برای کشور بود افزود: تربیت چنین نیروهایی زمان بر است.

وی بر لزوم تربیت و تشکیل تیم ویژه ضابطین بسیج تأکید کرد و گفت: این تیم برای گره‌گشایی از کارها در موارد خاص می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

طهماسبی با اشاره به کارکردهای هسته‌های اجتماعی افزود: هسته‌های اجتماعی برخاسته از دل مردم می‌توانند در جمع‌آوری و  انتقال اخبار موثق اتفاقات، حوادث و آسیب‌های کف جامعه به مسئولان بسیار مؤثر عمل کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از