عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد:
لزوم تعامل بیشتر مناطق شهرداری با سامانه 137
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: علیرغم پاسخگویی اپراتورهای سامانه ۱۳۷ به شهروندان، متأسفانه مناطق شهرداری در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و پاسخگویی مناسب کم توجهی میکنند.
به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، مجید تجملیان صبح امروز در جلسه علنی شورا گفت: ضعف در پیگیری مطالبات به حق مردمی و پاسخگویی به موقع به مردم در برخی از مناطق شهرداری و همچنین توسط بعضی از مدیران شهرداری قابل پذیرش نیست؛ ضمناً عدم اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۱ با عنوان «نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای شهروندی ۱۳۷» ممکن است به پیگیری از مراجع تخلفات اداری نیز منجر شود، بنابراین درخواست داریم از طرف شهردار در این زمینه تذکرات لازم به شکل جدی داده شود.
عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی اصلی بین شهروندان و مدیریت شهری است که هر شهروندی در هر ساعتی از شبانه روز میتواند با این شماره تماس بگیرد و مشکلات مربوط به شهر را بیان کند؛ اگر مردم ببینند که پیگیری مطالبات و گزارشهای آنان به خوبی و در زمان مناسب انجام میگیرد، حتی اگر به نتیجه مورد نظرشان هم منجر نشود، دلگرم خواهند شد.
تجملیان عنوان کرد: بنابراین ضرورت دارد برای رضایتمندی بیشتر مردم، بخشهای مختلف مجموعه شهرداری بخصوص مناطق پنجگانه آموزشهای لازم را دیده و توجیه شوند تا همکاری و تعامل لازم را با مسئولین برج مراقبت شهرداری و سامانه ۱۳۷ داشته باشند.
انتهای پیام/