حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد:

لزوم نگاه پرنفوذ رئیس‌جمهور آینده به روابط بین‌الملل

لزوم نگاه پرنفوذ رئیس‌جمهور آینده به روابط بین‌الملل

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: رئیس جمهور آینده باید بتواند با یک نگاه پرنفوذ خود نسبت به روابط بین‌الملل کشور ایران را سربلند کند.

محمدمهدی نیکونژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در چهاردمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی پیش روی مردم است که حضور و مشارکت حداکثری مردم در این صحنه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: این حضور در انتخابات نه تنها یک حق شهروندی بلکه یک وظیفه شرعی و اجتماعی است که تعیین کننده مقدرات و سرنوشت چهار ساله کشور با جمعیتی بالغ بر ۸۰ میلیون نفر است، بنابراین مردم باید این حق را به جای آورده و با بصیرت و آگاهی اصلح‌ترین فرد را برای کرسی ریاست جمهوری انتخاب کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت بیان کرد: در روزهای پس از برکزاری مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت بسیاری از مردم اذعان داشتند که افتخارشان رای دادن به یک شهید بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۷ سال از پیروزی خود ۴۴ انتخابات را تجربه کرده است که در این عرصه حضور مردم فارغ از نوع تفکر سیاسی و مشکلات موجود در هر برحه و در نهایت انتخاب نمایندگان خود برای کرسی‌های مختلف سیاسی بسیار پررنگ و چشمگیر بوده است.

نیکونژاد عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر چهار اصل مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در صحنه انتخابات تاکید کردند و امید است مردم با اطمینان کامل از سلامت و امنیت برگزاری انتخابات دو شرط باقی‌مانده برای داشتن یک صحنه انتخاباتی چشمگیر در این عرصه را تکمیل کنند.

وی حضورحداکثری مردم در انتخابات را قوت و قدرت پیشرفت مسیر ۴۷ ساله جمهوری اسلامی ایران عنوان و بیان کرد: امید است با حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح، شیرینی این حضور بر قلب مردم بنشیند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به فعالیت معاندان در راستای دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در مهمترین صحنه‌های کشور تلاش کردند تا با سنگ‌اندازی‌های خود مردم را دلسرد کنند، اما این مردم بودند که در تمام صحنه‌ها با جدیت حضور یافتند و دشمنان را ناامید کردند.

وی ادامه داد: قطعا معاندان در این انتخابات دست به سیاه‌نمایی‌های متعدد خواهند زد، نقاط‌ضعف را بزرگتر از واقعیت نشان خواهند داد و نقاط قوت را بی‌ارزش و کوچک جلوه خواهند داد.

نیکونژاد با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم در تمام عرصه‌های مهم کشور بیان کرد: در انتخابات پیش‌رو مردم با بصیرت و آگاهی خود تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی‌های دشمن را خنثی خواهند کرد و به پاس و قدردانی از شهید رئیسی همچون گفته مقام معظم رهبری با حضور در انتخابات ادامه بدرقه شهدای خدمت را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی سبک جدیدی از مدیریت کلان کشور را رقم زد و همین باعث شد تا انتظارات مردم را در خصوص رئیس جمهور کشورشان افزایش دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تفاوت سبک مدیریتی شهید رئیسی در مقایسه با سبک مدیریتی رئیس‌جمهورهای پیشین مانند تفاوت قله و دامنه یک کوه است، گفت: پایبندی به اسلام و ارزش‌های انقلاب، کار جهادی همراه با تفکر و علم، خستگی‌ناپذیری، شجاعت، شهامت، درایت، قدرت تحمل سختی‌ها از ویژگی‌های شهید رئیسی بود که مردم انتظار دارند رئیس جمهور آینده نیز ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار و دارای این ویژگی‌های مدیریتی باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید بتواند با یک نگاه پرنفوذ خود نسبت به روابط بین‌الملل کشور ایران را سربلند کند و بتواند با نگاهی باز و گسترده عزت و اقتدار و شرف کشور را در جامعه جهانی نه تنها حفظ کند، بلکه قوت و افزایش دهد.

نیکونژاد تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید دغدغه اقتصاد و فرهنگ کشور را داشته باشد و بتواند تمدن چندین هزاره ایران را در سایه رشد و تعالی اقتصاد و فرهنگ کشور حفظ کند.

وی گفت: رئیس جمهور آینده باید به گونه‌ای عمل کند که مردم شیرینی این حضور را در سفره‌های خود ببینند و اجازه ندهد که زندگی مردم سخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید کابینه بسیار قوی برای خود در نظر گیرد، تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید معاونان قوی را برای خود در نظر بگیرد تا بتوانند تصمیمات بسیار عالمانه و هوشمندانه برای مردم ایران بگیرند که در عرصه‌های داخلی و خارجی باعث سربلندی ایران شود.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از