حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت یزد مطرح کرد:

مردم به نقش حیاتی مجلس دقت کنند

مردم به نقش حیاتی مجلس دقت کنند

امام‌جمعه موقت یزد گفت: حضور گسترده مردم در ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید همراه بابصیرت و پرشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا»، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: نقش نمایندگان در قانون‌گذاری بسیار اهمیت دارد و باید مردم به نمایندگانی اصلح رأی دهند.

وی همچنین به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: نقش این مجلس در کشور بسیار مهم است و مردم به این موضوع حیاتی هم دقت نظر خاص داشته باشند.

امام‌جمعه موقت یزد اظهار کرد: حضور گسترده مردم در ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید همراه بابصیرت و پرشور باشد.

مدرسی، دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: مردم در کنار امام راحل (ره) بر طاغوت وابسته به استکبار پیروز شدند.

وی گفت: ملت ایران با انقلاب مقدس خود موجب احیای مجدد دین و ارزش‌های انقلابی در کشور شدند و دست استکبار را در کشور قطع کردند.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی در ۴۵ سال گذشته به همراه داشته است که باید برای جوانان بیان شود.

مدرسی به جنایات غاصبان صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: دفاع از حقوق بشر و آزادی در نزد استکبار و دشمنان شعاری بیش نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از