حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
به مناسبت سوم خرداد:

مزارشهدای شهرستان بهاباد گلباران شد

مزارشهدای شهرستان بهاباد گلباران شد

مزار شهدای بهاباد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهروروز مقباومت وپیروزی غبارروبی  و عطر افشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد، مزار شهدای بهاباد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهروروز مقباومت وپیروزی امروز پنج شنبه با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، امام جمعه ،  فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی ازمسئولان غبارروبی  و عطر افشانی شد.

حاضران در این مراسم باشکوه با حضور در سر مزار شهدای دوران جنگ تحمیلی، بشهدای عملیات بیت المقدس وخرمشهر غبارروبی و گلباران مزار آن‌ها ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کرده و یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداربهاباددراین مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وجنگ تحمیلی وشهدای عملیات بیت المقدس و۱۵۸ شهید شهرستان بهاباد اظهاداشت : فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح حماسه، غرور و عزتمندی ملت بزرگ ایران است و باعث اقتدار بیش از پیش ملت ایران شده است.

محمد هوشمند بهابادی بیان داشت : روز سوم خرداد برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شده و ماندگار است، اما باید بیان کنیم چه دلیرمردانی در مقابل استکبار با توکل به خدا و توجه به فرمایشات رهبری ایستادند و در چنین روزی این افتخار را آفریدند.

وی افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر همچون خورشید در عرصه می‌درخشد و امام راحل در یک جمله به‌عنوان «خرمشهر را خدا آزاد کرد» تمام حرف‌ها را در مورد این فتح‌الفتوح و آزادسازی زد.

وی افزود: رزمندگان اسلام با پیروزی در عملیات بیت المقدس زمینه را برای شکستهای بعدی دشمن فراهم کرده وموجب خوشحالی ملت رشیدایران اسلامی شدند.

غلامی افـزود: در سوم خرداد برک زرینی به پرونده درخشان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افزوده شد که در تاریخ گذشته نظیر آن مشاهده نمی شود.

گفتنی است پس ازقرائت زیارت عاشوراومداحی شرکت کنندگان نسبت به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند ویاد و خاطره شهدارا گرامی داشتند .

شهرستان بهاباددردوران دفاع مقدس ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از