حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرماندار شهرستان بافق:

گره مشکلات کشور به‌دست مردم باز می‌شود

گره مشکلات کشور به‌دست مردم باز می‌شود

فرماندار شهرستان بافق گفت: همان‌طور که مردم نظام جمهوری اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس و در آن شرایط بحران توانستند بر مشکلات فائق آیند، امروز هم گره مشکلات کشور تنها به دست مردم باز می‌شود.

ابوالقاسم دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با بیان اینکه در حقیقت هر اتفاقی که در کشور رخ می‌دهد نتیجه انتخاب‌های صورت گرفته است، اظهار کرد: قطعاً مردم در سرنوشت اجتماعی خود نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز در حوزه اقتصاد مشکل داریم، ناشی از انتخاب‌های صورت گرفته در گذشته است، تصریح کرد: ضرورت دارد در انتخابات پیش رو افراد متدین، متعهد، اصلح و متخصص انتخاب شوند.

فرماندار شهرستان بافق عنوان کرد: باید افرادی انتخاب شود که همه هم‌وغمشان رفع مشکلات مردم باشد و تلاششان در این راستا صورت بگیرد.

دهقان تأکید کرد: خواه‌ناخواه انتخابات پیش رو در مسائل مختلف زندگی تک‌تک افراد عضو جامعه ایران اسلامی تأثیر دارد.

وی تصریح کرد: اگر همه به میدان آمده و در روز یازدهم اسفندماه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با دقت و درایت کافی افراد اصلح را به مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری هدایت کنیم، می‌توانیم کشور را به سمت پیشرفت هرچه بیشتر سوق دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به شرایطی که در کشور به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه صورت گرفته، داریم، ادامه داد: همه می‌دانیم که در حال حاضر کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه است؛ دشمن تلاش می‌کند تا این مشکلات را بزرگ‌نمایی کرده و در نتیجه آن مشارکت در انتخابات را کاهش دهد؛ اما آنچه اهمیت دارد این است که افراد اصلح، متخصص و آگاه به امور که بتواند قوانینی در راستای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی کشور وضع کند را انتخاب کنیم.

 وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس، کشور در بدترین شرایط اقتصادی و... به سر می‌برد؛ بسیاری از کشورها همسو با استکبار جهانی علیه کشور ایران برخاسته بودند؛ و در آن برهه هجمه‌های زیادی علیه ایران بود.

دهقان اضافه کرد: اما در آن شرایط با یک‌دستگی و اتحادی که بین مردم و مسئولان کشور وجود داشت، توانستیم بر مشکلات فائق آمده و ایران را از آن بحران بزرگ عبور دهیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر هم ایران می‌تواند با اتحاد و یکدلی مسئولان و مردم و همچنین انتخاب شایسته‌ای که صورت می‌گیرد، از مشکلات موجود عبور کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از