حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
استاد سواد رسانه در استان یزد:

۱۳ آبان نقطه قوتی برای جبهه مقاومت است

۱۳ آبان نقطه قوتی برای جبهه مقاومت است

کارشناس سیاسی و استاد سواد رسانه در استان یزد گفت: ۱۳ آبان به دلیل در برداشتن ابعاد سیاسی مهم، نقطه عطفی در تاریخ ایران و نقطه قوتی برای مقاومت است.

سعید صدیقی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: بدون تردید ۱۳ آبان در حافظه‌ تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با آمریکای جهان‌خوار همراه بوده است.


کارشناس سیاسی و استاد سواد رسانه در استان یزد ادامه داد: باید توجه داشت که این روز به جهانیان آموخت که می‌توان چپاول‌گران را به زباله‌‌دان تاریخ انداخت.


وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روزی مهم برای همه مستضعفان عالم و آزادی‌خواهان جهان است، گفت: امروزه شاهدیم که آمریکا با حمایت خود از رژیم صهیونیستی در جنایان رخ داده در غزه نقش بزرگی ایفا می‌کند و در تلاش است تا هویت این مردم را از آنان سلب کند.


صدیقی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان مصادف با شهادت مظلومانه دانش‌آموزان و حادثه تبعید امام خمینی(ره) است و بیانگر ظلم و استبداد مستکبرین است، عنوان کرد: این روز مهم از سوی دیگر روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که تداعی‌گر تحقق وعده‌های الهی به مؤمنین است.


وی ادامه داد: این روز به دلیل در برداشتن ابعاد سیاسی مهم، نقطه عطفی در تاریخ ایران و نقطه قوتی برای مقاومت است، زیرا با توجه به تمام جنبه‌های این رویداد، ملت آزادی‌خواه نیز درس مقاومت را مرور می‌کنند.


این کارشناس سیاسی و استاد سواد رسانه عنوان کرد: این حضور پرشور تجدید عهدی جدید با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و منویات رهبر انقلاب است، که نشان می‌دهد این مردم همواره پشت سر ولایت برای اعتلای ایران اسلامی بوده و خواهند بود و در حمایت از مردم مطلوم غزه نیز به پا خواستند.


وی با اشاره به جنایات آمریکا در حق ملت ایران و در طول تاریخ تصریح کرد: بی‌شک همه این حوادث از سرچشمه منحوس جریانی نشات گرفته است که تاب تحمل نگاه عدالت جویانه و آرمان خواه پاک سیرتان و مستضعفین خداجو را ندارد و جریانی که در طول تاریخ بشریت، همواره در مقابل حق و حقیقت به انواع حیله‌ها و تزویرها و نیز خشونت‌ها دست آویخته و از هیچ خیانت و جنایتی فروگذار نبوده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از