حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
با حضور وزیر کشور انجام شد؛

آغاز 2 طرح مهم پروژه‌های نهضت‌ملی مسکن یزد

آغاز 2 طرح مهم پروژه‌های نهضت‌ملی مسکن یزد

دو طرح مهم پروژه‌های نهضت ملی مسکن در یزد با حضور وزیر کشور بهره‌برداری و آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، احمد وحیدی در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد عصر امروز طرح گازرسانی به ۶۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را آغاز کرد.

طرح گاز رسانی به این واحدهای مسکونی به طول ۷۰ کیلومتر بوده و به اعتبار ۹ هزار میلیارد ریال نیاز است که تاکنون هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.

شرکت گاز استان یزد ۴۰۰ کیلومتر گازرسانی به طرح‌های نهضت ملی مسکن را در استان یزد در دست اجرا دارد که تاکنون ۷۰ کیلومتر از آن انجام شده است و ۳۳۰ کیلومتر دیگر باقی‌مانده است.

همچنین وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد عصر امروز از عملیات اجرایی هزار و ۳۴۶ فقره انشعاب آب طرح نهضت ملی مسکن و عملیات برق‌رسانی به فاز یک طرح نهضت ملی مسکن در محل پردیس زندگی بهره‌برداری کرد.

عملیات انشعاب آب برای طرح نهصت ملی مسکن یزد در محل شهرک پردیس زندگی در مجموع برای ۷ هزار واحد شامل ۱۱۷ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال آب با اعتبار ۹ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که تاکنون برای اجرای آن ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عملیات برق‌رسانی به فاز یک طرح شهرک زندگی با اجرای هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه متوسط و ۱۳هزار و۵۰۰ کیلومتر شبکه فصار ضعیف و نصب ۴ دستگاه ترانس با مجموع قدرت ۸۷۰ کیلووات با اعتبار ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلبارد تومان انجام شد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از