حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی:

تسهیل‌گری در کار تولید باعث رشد اقتصاد می‌شود

تسهیل‌گری در کار تولید باعث رشد اقتصاد می‌شود

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیل‌گری در امر تولید برای تولید کنندگان باعث پیشرفت اقتصاد کشور خواهد شد.

سید جلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه‌ با اقتصاد که در سال‌های اخیر مطرح کردند گفت: متأسفانه کشور ایران چندین سال است که اقتصاد را تک محصولی و بر اساس نفت تعیین کرده است و همان اقتصاد نفتی را به مسائل جاری کشور سمت‌وسو داده‌ایم؛ فلذا اقتصاد کشور دچار مشکل است و در برخی موارد دچار بحران شده است  و این مشکلات به طور مستقیم معیشت مردم را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع مربوط به این دولت و یا دولت‌های قبل نیست بیان کرد: طی چند ده سال گذشته کشور مرتب دچار چالش و بحران شده و به همین دلیل رهبر انقلاب با عناوین مختلف نامگذاری‌های سال‌های اخیر را در رابطه با اقتصاد و معیشت انجام داده اند. 


نماینده مردم تفت و میبد عنوان کرد: یکی از بهترین کارهایی که می‌شود برای برون‌رفت کشور از بحران اقتصاد انجام داد این است که تمام اجزا و مولف‌های اقتصاد را به‌طورجدی و عملیاتی به مردم واگذار کنیم و کاملاً مردمی شود.


میر محمدی مطرح کرد: یکی دیگر کارهایی که می‌توان  انجام داد این است که درآمدهای نفتی کشور به مسائل زیرساخت و کارهای تولیدی اساسی در کشور تخصیص داده شود تا باعث تولید بیشتر و تسهیل در کار تولیدکنندگان بشود.


وی با اشاره به اینکه  باید تسهیلگری در کار تولید و تولیدکنندگان انجام بگیرد تا اقتصاد  کشور پویا بشود گفت: همه ارگان‌ها و ادارات دست‌به‌دست همدیگر داده و در راه تحقق‌یافتن شعار سال کوشش کنند و نه به فکر منافع شخصی و یا ارگان خود باشند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از