حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
تداوم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در یزد
مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد عنوان کرد:

تداوم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از تداوم گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه‌های نظارتی در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: در راستای نظارت عملکرد واحدهای صنفی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جهت کنترل و نظارت بر قیمت‌ها، گشت مشترک تعزیرات حکومتی مصوب شورای قضایی استان به همراه نماینده دادستان، نماینده اماکن نیروی انتظامی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی از مشاوران املاک و بنگاه‌های خودرو در یزد مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در این گشت مشترک از تعدادی واحدهای صنفی مشاوران املاک و بنگاه‌های خودرو مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت که در این واحدهای صنفی چندین پرونده با عناوین تخلف درج‌نکردن قیمت و صادرنکردن فاکتور و نگرفتن کد رهگیری مشاهده شد که برای آنها تشکیل پرونده و تعدادی هم تذکرات لازم داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: در طول ایام هفته همه‌روزه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به‌صورت مرتب اصناف و بازاریان را مورد رصد قرار داده و در صورت محرز شدن تخلف طبق قانون با تشکیل پرونده از سوی دستگاه‌های نظارتی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی  اضافه کرد: همشهریان و هم استانی‌های محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی و یا داشتن شکایت می‌توانند به آدرس اینترنتی و میز خدمت  IR .135 Tazirat گزارش‌ها و شکایات خود را ثبت کنند. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از