حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
استاندار یزد:

تغییر مدیران همچنان در حال پیگیری است

تغییر مدیران همچنان در حال پیگیری است

استاندار یزد گفت: برخی مدیران قول دادند روند خود را اصلاح کنند، به همین علت به آن‌ها فرصتی دوباره دادیم.

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» در رابطه با تغییر مدیرانی که در ارزیابی انجام‌شده نمره لازم را کسب نکرده‌اند، اظهار کرد: پس از ارزیابی و در ابتدا تغییر ۲۴ مدیر در دستور کار قرار گرفت و این اقدام وارد فرآیند اجرایی شد اما مجدد به تعدادی از مدیران فرصت سه‌ماهه و برخی فرصت ۶ ماهه داده شد تا بتوانند با توجه به وساطتی که از سوی وزارتخانه‌های مرتبط صورت گرفته بود، اصلاح عملکرد داشته باشند.

فاطمی تصريح کرد: در بین مدیرانی که قرار بر تغییر آن‌ها بود، عده‌ای طی مدت مهلتی که داده شد، تعامل و عملکردشان به سطح مطلوب رسیده و واقعاً تحول در آن دستگاه اتفاق افتاد.

استاندار یزد با بیان اينکه تعدادی از مدیران تاکنون تغییر کرده‌‌اند، اضافه کرد: تغییر تعدادی از مدیران نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه فرآیند تغییر مدیران در سطح وزارتخانه‌ها فرآیند پیچیده‌ای است، گفت: انتصاب دست وزارتخانه و وزیر است و در این زمینه مشکل داریم؛ یعنی حتی استانداران اختیار عزل هم ندارند که یک سرپرست بگذارند تا تعیین تکلیف شود.

فاطمی با اشاره به اینکه فرآیند تغییر مدیرانی که بر اساس ارزیابی‌ها نمره پائینی کسب کرده‌اند در حال طی شدن است، تأکید کرد: با اصلاح عملکردی که انجام‌شده است تعداد مدیرانی که باید تغییر می‌کردند، تفاوت قابل‌توجهی پیدا کرده است و قرار نیست تغییر مدیران به‌صورت اتوبوسی صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از