حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم اردکان در مجلس مطرح کرد:

شکست غیرقابل ترمیم پروپاگاندای پوشالی گنبد آهنین

شکست غیرقابل ترمیم پروپاگاندای پوشالی گنبد آهنین

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی جوانان فلسطینی با دستان خالی و با تجهیزات نظامی که دیگر در جنگ نوین کاربرد نداشته، در برابر پروپاگاندای پوشالی گنبد آهنین و ارتش مجهز، پرواضح است که غیر قابل ترمیم است.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وقایع اخیر در فلسطین اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در راهبرد کلان خود به دنبال رؤیای از نیل تا فرات و حکمرانی بر مردم سرزمینی است که ریشه‌های هویتی غنی در منطقه خود دارند، راهبردِ پاک کردن هویت فرهنگی و قومی که بر ناسیونالیسم و میهن دوستی تاُکید دارد.

 

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: ناسیونالیست سبب شده که ابراز تعلق ‌خاطر واقعی نسبت به وطن فراموش شود و این راهبرد در طول زمان به طرق گوناگون اجرا شده است اما راهبرد  ثابت و پایدار است اما همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این راهبرد در این منطقه پاسخگو نیست و صهیونیست‌ها بیست سال آینده را نخواهند دید.

 

وی با اشاره به هدف و سیاست اصلی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: همان‌طور که مقامات رژیم صهیونیستی مکررا در سخنان خود گفته‌اند، آنها سرزمینی نداشتند و به دنبال کشوری مستقل بودند اما پدیدآورندگان این فکر باطل و پشتیبانی انگلیس، اشتباه بزرگ محاسباتی رقم زدند که تاریخ و آیندگان نظاره‌گر آن خواهند بود. این وعده خداوند است که «ید الله فوق ایدیهم».

 

دشتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشورهایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خود سرمشق قرار می‌دهند، دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند، گفت: عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه بالاخص کشورهای مسلمان با رژیم صهیونیستی خیانت به عدالت است.

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ابزار قدرتی که در کشورهای غربی داشته و دارد، برنامه‌ریزی و آینده‌پژوهی برای ساخت جامعه جهانی بر مبنای سیاست‌های خود دارد. همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شرط بستن بر روی اسب بازنده حماقتی است که برخی از وابستگان کشورهای غربی مرتکب شده‌اند و متاسفانه می‌شوند.

 

دشتی تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می‌تواند نقش مهمی در اتحاد کشورهای مسلمان و منطقه داشته باشد تا شاهد این قبیل افتراق‌ها در منطقه نباشیم.

 

وی با بیان اینکه امروز نهضت فلسطین از ۷۰ -۸۰ سال پیش سرحال‌تر است و جوانان فلسطینی بانشاط‌تر و آماده‌ترند، گفت: جوانان فلسطینی با اراده و توکل بر خدای منان از نیروی معنوی برخوردار هستند که رژیم غاصب و متعلقات آن درکی از آن ندارند. درخت آزادی در حال جوانه‌زدن است و ریشه‌های آن هر روز تنومندتر از دیروز خواهد شد و مصداق مشهود آن پیروزی غرورآفرین این جوانان بر تار عنکبوت بافته شده توسط کشورهای  انگلیس و آمریکا در قدس شریف است.

 

نماینده مردم اردکان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص غیرقابل ترمیم بودن شکست اسرائیل گفت: پیروزی جوانان فلسطینی با دستان خالی و با تجهیزات نظامی که دیگر در جنگ نوین کاربرد نداشته، در برابر پروپاگاندای پوشالی گنبد آهنین و ارتش مجهز، پرواضح است که غیر قابل ترمیم خواهد بود.

 

وی افزود: در روزهای اخیر این رژیم جعلی و کودک‌کش با ابزار فراوان رسانه‌ای که در اختیار دارد، سعی در مظلوم‌نمایی خود در بین جامعه جهانی داشته و جنایات خود را بر سر مظلومان فلسطینی مضاعف کرده اما همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، این رژیم جعلی در پایان راه خود است و تنها فلسطین سرفراز، آینده‌ این منطقه را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از