حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
شهردار یزد:

حضور باشکوه مردم توطئه دشمن را خنثی کرد

حضور باشکوه مردم توطئه دشمن را خنثی کرد

شهردار یزد گفت: دشمن برای ۲۲ بهمن امسال هم برنامه‌ریزی کرده بود و توطئه‌هایی داشت؛ اما شور و حال مردم و حضور باشکوه مردم را در این روز دیدیم و مطمئناً این موضوع در انتخابات امروز هم رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، ابوالقاسم محی‌الدینی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان یزد مستقر در استانداری یزد گفت: امروز روز جشن ملی ما است و تیرهایی که به دشمن به سمت ملت و کشور ایران اسلامی روانه کرده است حتماً تا ساعات دیگر متوجه خواهد شد که این تیرها به سنگ خواهد خورد.

وی ادامه داد: دشمن برای ۲۲ بهمن امسال هم برنامه‌ریزی کرده بود و توطئه‌هایی داشت؛ اما شور و حال مردم و حضور باشکوه مردم را در این روز دیدیم و مطمئناً این موضوع در انتخابات امروز هم رقم خورد.

شهردار یزد گفت: شاید مشکلاتی داشته باشیم که ناشی از عوامل داخلی و خارجی در کشور باشم و مسئولی باشد که به‌درستی به وظایف خود عمل نکند اما مردم ما هیچ‌گاه این را پای نظام و کشور نمی‌گذارند چراکه وقتی ایران قوی داشته باشیم می‌توانیم بر همه مشکلات هم غلبه کنیم و زمانی که مسئولان این حضور و‌ همت را ببینند بیش‌ازپیش در انجام وظایف خود تلاش می‌کنند.

وی‌ گفت: در این دوره از انتخابات ۱۳۵ جایگاه برای نصب تبلیغات نامزدهای در شهر تعیین‌شده بود و امسال نصب تبلیغات و پوسترها در غیرازاین مکان‌ها به حداقل رسید و امشب نیز پس از انتخابات شهرداری به پاک‌سازی شهر اقدام می‌کند و امشب و فردا بنرها، جایگاه‌های نصب پوستر و پوسترهای نصب‌شده در شهر پاک‌سازی خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از