حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
نماینده ولی فقیه در استان یزد:

مردم را در ادارات معطل نکنید

مردم را در ادارات معطل نکنید

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اقدامات کارکنان ادارات باید برای مردم باشد، کار مراجعان را زود انجام دهید و مردم را معطل نکنید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، آیت‌الله  محمدرضا ناصری در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد افزود: هدف از زندگی رضایت خداوند است و اینکه چگونه زندگی کنیم نیز در دستورات اسلامی بیان شده است.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: عزت دست خداست و هر چه بخواهیم خداوند به ما عطا می‌کند و لذا در این دنیا هدف فقط رسیدن به کمال الهی است و ریاست‌ها و مقام‌های ظاهری و مادیات و خوش‌گذرانی‌های این دنیا تمام‌شدنی است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست گفت: سه شهر کرمان، یزد و مشهد به‌عنوان نامزد پایتخت کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی آسیا (ACD) در سال ۲۰۲۴ معرفی شده بودند که شهر میراث جهانی یزد به‌عنوان پایتخت این مجمع بین‌المللی در سال ۲۰۲۴ انتخاب و معرفی شد.

عزیزالله سیفی، اظهار داشت: این‌گونه انتخاب‌ها نقش مهمی در شکوفایی گردشگری یزد دارد و ان‌شاءالله بتوانیم از این فرصت کمال استفاده را داشته باشیم.

وی ادامه داد: توسعه شبکه بازاریابی گردشگری کشورهای عضو ACD، ایجاد تسهیلات سفر و گردشگری برای کشورهای عضو باهدف افزایش گردشگران ورودی از این کشورها و معرفی محصولات گردشگری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و شهر میراث جهانی یزد در دستور کار قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از