حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
چراغ راه؛

منافقان را سرکوب کنید

منافقان را سرکوب کنید

شهید سبزه‌علی دهقانپور فراشاه 15 فروردین 1342 در روستای اسلامیه از توابع شهرستان تفت یزد به دنیا آمد و سرانجام 22 خرداد 1367 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید سبزه‌علی دهقانپور فراشاه 15 فروردین 1342 در روستای اسلامیه از توابع شهرستان تفت یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار با سمت مسئول تسلیحات گردان راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام 22 خرداد 1367 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد. او را شیرعلی نیز می‌نامیدند.

بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را در یزدرسا بخوانید:

امروز اسلام به شما جوانان احتياج دارد و حسين زمان امام خمينی ندای هل من ناصر ينصرنی را سر می‌دهد به ندای او پاسخ دهيد خدای نکرده کاری نکنيد که فردا در مقابل شهدا سر بر زير داشته باشيم و نتوانيم از خجالت سر بالا آوريم فردا روز پشيمانی است اگر به خود نيايیم.

ای برادران امام را ياری کنيد که اگر امام را ياری کرديد بدانيد که اسلام و حسين(ع) را ياری کرده‌ايد و روحانيت را ياری کنيد که همه روحانيت پيرو امام هستند و مبادا کاری کنيد که باعث آن خودمان بوديم و خودمان بد کرديم خودمان شکر اين انقلاب را نکرديم خودمان قدر اين پير جماران را ندانستيم هر چه شما کرديد و اين انقلاب و نماز جمعه و پيروی از امام و روحانيت متعهد و خانواده‌های شهدا و مفقودين و اسراء که اينها سرمايه‌های انقلاب هستند.

منافقان، احتکارکننده‌ها و گرانفروشان را سرکوب کنيد و راه سوء استفاده به آنها را ندهيد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از