حالت تاریک
جمعه, 06 مهر 1403
نهضت پیاده‌روسازی در معابر منطقه 1 شهرداری یزد
دیر منطقه یک شهرداری یزد عنوان کرد:

نهضت پیاده‌روسازی در معابر منطقه 1 شهرداری یزد

مدیر منطقه یک شهرداری یزد از آغاز عملیات پیاده‌روسازی در خیابان‌های بهارآزادی، خیابان آرزو، بلوار ولی‌عصر (عج) و میدان احسان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد سید علیرضا رسولی اظهار کرد: عملیات عمرانی پیاده‌روسازی خیابان بهارآزادی به متراژ ۲ هزارو ۵۰۰ متر، خیابان آرزو با ۹۰۰ متر، بلوار ولی‌عصر (عج) و میدان احسان نیز به متراژ هزار و ۱۰۰ متر در راستای اجرای طرح توسعه پیاده محوری و ایمن‌سازی تردد شهروندان به‌خصوص عابرین پیاده آغاز شده است.

وی با بیان این که برنامه‌ریزی در راستای شاخص‌های انسان‌محور با تأکید بر شناخت و درک عمیق از ویژگی‌ها و نیازهای محله و شهروندان آن، برنامه‌ها و طرح‌های توسعه را ارائه می‌دهد و بر این اصل تأکید دارد، گفت: هر موقعیت دارای یک شخصیت و جایگاه منحصربه‌فرد و نیازهای خاص خود است که برنامه‌ریزی‌ها باید متناسب با شرایط آن مکان انجام شود.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد ادامه داد: برنامه‌ریزی مشارکتی با فراهم‌کردن فرصت‌های مشارکت مستقیم شهروندان و نهادهای محلی در فرایند تصمیم‌گیری، باعث افزایش ارتباطات اجتماعی و ایجاد احساس مسئولیت در جامعه محلی می‌شود که بخشی از عملیات پیاده‌روسازی در منطقه یک این‌گونه در حال انجام است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از