حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد خبر داد:

پلمب دو‌ کارگاه غیرمجاز تفکیک پسماند

پلمب دو‌ کارگاه غیرمجاز تفکیک پسماند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از تخلیه و پلمب دو کارگاه غیر مجاز تفکیک پسماند در محله صدرآباد به علت اقدامات غیر بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، محمدرضا برزگر اظهار کرد: دو کارگاه غیر مجاز تفکیک پسماند در محله صدرآباد به علت اقدامات غیر بهداشتی تخلیه و پلمب شد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش اینگونه کارگاه‌ها، عدم تفکیک زباله‌های خشک از سوی شهروندان است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد مشارکت شهروندان با برنامه‌های مدیریت شهری را باعث کاهش تولید زباله دانست و تصریح کرد: اگر زباله‌های خانگی در منزل تفکیک و بازیافت شوند قطعاً افراد زباله گرد کیسه‌های زباله را پاره نخواهند کرد و این امر باعث پاکیزگی بیشتر شهر خواهد شد.

وی افزود: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود.

برزگر افزود: از این‌رو عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری، ضمن گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی و با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان و با حضور عوامل نیروی انتظامی و با دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب اقدام به پلمب و پیگیری حقوقی می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از