حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

این انقلاب با خون شهیدان‌اسلام آبیاری شده است

این انقلاب با خون شهیدان‌اسلام آبیاری شده است

شهید محمدحسین پوررحیمی هنزائی ۲۳ مهر ۱۳۴۳ در شهرستان یزد به دنیا آمد و سرانجام ۲۶ مهر ۱۳۶۳ در کوشک بر اثر اصابت ترکش به کمر به شهادت رسید.

به گزارش 《یزدرسا》، شهید محمدحسین پور رحیمی هنزائی ۲۳ مهر ۱۳۴۳ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا سوم متوسطه در رشته تجربی تحصیل کرد. پدرش حسن کارگر کارخانه بود و مادرش خدیجه نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان پاسدار با سمت فرمانده دسته راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۶ مهر ۱۳۶۳ در کوشک بر اثر اصابت ترکش به کمر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای امامزاده سید جعفر به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

د خدای متعال را شکر کنیم که ما را در این برهه از زمان قرار داده است که می‌توانیم جان ناقابل خویش را نثار دین و قرآن و حیثیت و شرف اسلام و کشورمان نمائیم و باید بگویم که این دشمنان اسلام و قرآن که هم اکنون دست‌به‌دست هم داده و می‌خواهند این جمهوری اسلامی که با خون شهیدان اسلام و قرآن آبیاری شده است را از بین ببرند، کور خوانده‌اند و تا ما پیروان خط سرخ حسین (ع) و به رهبری امام خمینی (ره) این نایب برحق حضرت مهدی (عج) به ندای آن امام لبیک گفته و به‌سوی جبهه‌ها روانه هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از