حالت تاریک
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد:

تجلیل پاسداران یزدی از معلمان استان

تجلیل پاسداران یزدی از معلمان استان

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در راستای تجلیل و گرامیداشت مقام شامخ معلمان استان یزد پاسداران سپاه الغدیر و سایر نواحی با حضور در مدارس استان از زحمات این عزیزان تقدیر خواهند کرد.

سردار حسین زارع‌کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: در راستای گرامیداشت مقام شامخ معلمان استان یزد ۱۲ برنامه از سوی سپاه الغدیر استان برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: حضور پاسداران سپاه الغدیر و نواحی تابعه در تمامی مدارس استان یزد و تجلیل از یکایک معلمان یکی از این برنامه‌ها است که اکیپ‌بندی پاسداران صورت گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه از ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت روزانه ۱۰۰ اکیپ از پاسداران یزدی و نواحی شهید الله‌دادی و شهید منتظر قائم در مدارس استان حضور خواهند یافت، گفت: تلاش بر این است که با حضور در عمده مدارس در شهرستان یزد از معلمان و مدیران مدارس تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: در سایر شهرستان‌ها این برنامه با زمان‌بندی متفاوتی انجام خواهد گرفت که این زمان‌بندی برعهده خود ناحیه است؛ به صورت کلی هدف از اجرای این برنامه فرهنگی گرامیداشت مقام معلمان سراسر استان یزد است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از