حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مسئول قرارگاه شهید منتظر قائم یزد خبر داد:

همت جهادگران یزدی برای ساخت ۲۰۰خانه برای نیازمندان

همت جهادگران یزدی برای ساخت ۲۰۰خانه برای نیازمندان

مسئول قرارگاه شهید منتظر قائم یزد گفت: ساخت ۲۰۰ باب منزل برای مددجویان و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در روستای شحنه یزد توسط قرارگاه شهید منتظر قائم یزد در دستور کار است.

محمدجمال سلطانی در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در استان یزد گفت: قرارگاه جهادی و شهید منتظر قائم یزد به واسطه اقدامات جهادی و عمرانی در استان یزد که در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان انجام گرفته است در جشنواره مالک اشتر امسال به عنوان قرارگاه برتر شناخته شد.

مسئول قرارگاه شهید منتظر قائم یزد عنوان کرد: با همت جهادگران در این قرارگاه، ساخت ۲۷ باب منزل برای خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در منطقه اکرم‌آباد و محمدآباد یزد در دست انجام است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت کار داشته است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی با رویکرد خدمت‌رسانی در محورهای فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، فنی و عمرانی، بهداشت و درمان، اشتغال و کارآفرینی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: مرمت و بازسازی بیش  از ۶۰ باب از خانوارهای کم درآمد و نیازمند استان از دیگر اقدامات این قرارگاه است.

سلطانی تهیه و توزیع بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان در طول یک سال گذشته با حمایت خیران، تهیه و توزیع ۷۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در استان و تهیه و توزیع ۱۵۰ سری سیسمونی برای خانوارهای نیازمند را از دیگر اقدامات جهادگران قرارگاه شهید منتظر قائم نام برد.

وی ادامه داد: با همت و تلاش جهادگران ۱۵۰ سری لوازم ضروری منزل تهیه و بین خانوارهای محروم و نیازمندان توزیع شد، همچنین برای سال تحصیلی جاری ۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

سرگروه جهادی شهید منتظر قائم یزد با بیان اینکه این قرارگاه احداث زمین چمن مصنوعی در منطقه شاهدیه را نیز دنبال می‌کند، گفت: ایجاد سه کارگاه اشتغالزایی قالی‌بافی، خیاطی و زیلوبافی با اشتغال بیش از ۲۵ نفر و برپایی ۶ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف استان یزد از دیگر اقدامات این گروه جهادی در راستای اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این قرارگاه در نقاط مختلف استان و همچنین خارج از استان نیز گفت: ساخت ۱۴ واحد سرویس بهداشتی و حمام در روستای بوروئیه شهرستان خاتم و همچنین مرمت و بازسازی خانه‌‌های سیل‌زده در استان کرمان از جمله این اقدامات است، همچنین چند سالی است که به همراه جهادگران در کربلا موکب پذیرایی از زائران امام حسین را برپا می‌کنیم.

سلطانی عنوان کرد: ساخت ۲۰۰ باب منزل برای مددجویان و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در روستای شحنه یزد توسط قرارگاه شهید منتظر قائم یزد در دستور کار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از