حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با حضور جمعی از مسئولان انجام شد؛

استقبال از افتخارآفرینان فوتبال ساحلی یزدی

استقبال از افتخارآفرینان فوتبال ساحلی یزدی

دروازه‌بانان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی با استقبال مردم و مسئولان وارد یزد شدند.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان یزد، سید مهدی میرجلیلی و حمید بهزاد پور دروازه‌بانان یزدی عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی امارات شامگاه سه‌شنبه با حضور جمعی از مسئولان و مردم در فرودگاه شهید صدوقی (ره) یزد مورد استقبال قرار گرفتند.

زهیر حاجی حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان یزد در این مراسم با تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران یزدی به ظرفیت‌های ورزش یزد در رشته‌های مختلف به‌خصوص فوتبال ساحلی اشاره کرد و گفت: همراهی مردم و خیران و تلاش ورزشکاران مایه کسب افتخار برای ورزش یزد است

۲ ملی‌پوش یزدی نیز از حضور و همراهی مردم و مسئولان ورزش یزد و مهریز قدردانی کرده و موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی را مدیون همراهی و حمایت همگان به‌خصوص مردم خواندند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و بلاروس از مرحله رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی در شهر دبی امارات برگزار شد که در نهایت تیم ملی ایران با برتری ۶ بر یک به پایان رسید تا ساحلی بازان به‌عنوان سومی جهان دست یابند

ساحلی بازان ایران تاکنون هفت دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده بودند. ایران بعد از ۲ دوره غیبت، پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از