حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امروز آغاز می‌شود؛

شاهدیه یزد میزبان دور برگشت امیدهای فوتسال ایران

شاهدیه یزد میزبان دور برگشت امیدهای فوتسال ایران

مرحله برگشت مسابقات فوتسال لیگ یک امیدهای ایران از ۲۴ آبان ماه آغاز می‌شود که تیم یادآوران شاهدیه میزبان گروه دوم این رقابت‌ها است.

به گزارش «یزدرسا»، مرحله برگشت مسابقات فوتسال لیگ یک امیدهای ایران از ۲۴ آبان ماه آغاز می‌شود که تیم یادآوران شاهدیه میزبان گروه دوم این رقابت‌ها است.

محمد تقی میرجلیلی، سرمربی تيم یادآوران شاهدیه در این خصوص گفت: دور برگشت مسابقات لیگ یک امیدهای فوتسال ایران برای مشخص شدن تیم های صعود کننده به دور بعد اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تیم یادآوران شاهدیه که در گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد، میزبانی مرحله برگشت گروه خود را بر عهده گرفت؛ تیم‌های شاهد تهران، قایقران تکاب، آرمان سیلک کاشان، صنعت مس کرمان و پرسپولیس خوزستان با یادآوران شاهدیه همگروه هستند.

سرمربی تيم یادآوران شاهدیه با اشاره به آغاز مسابقات گروه دوم در اواخر آبان ماه، یادآور شد: مسابقات دور برگشت گروه دوم در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران غدیر (سالن آفتاب) روز چهارشنبه 24 آبان آغاز و به مدت پنج روز ادامه می‌یابد که در روز نخست این رقابت‌ها تیم یادآوران شاهدیه به مصاف تیم پرسپولیس خوزستان می‌رود.

وی در خصوص دور رفت این رقابت‌ها گفت: مرحله نخست این مسابقات با حضور ۱۹ تیم در سه گروه برگزار و تیم یادآوران شاهدیه در گروه دوم این رقابت‌ها در رده پنجم قرار گرفت؛ رقابت‌های دور رفت گروه دوم به میزبانی تکاب آذربایجان غربی برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از