حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس مجموعه‌های ورزشی کارگران یزد مطرح:

پایان دور انتخابی مسابقات المپیاد ورزش کارگری

پایان دور انتخابی مسابقات المپیاد ورزش کارگری

رئیس مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران یزد گفت: دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد از مهرماه کار خود را آغاز کرد و پس از برگزاری مسابقات دور انتخابی به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی ورزشهای کارگری استان یزد، محمدهادی آقایی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد از مهرماه کار خود را آغاز کرد و پس از برگزاری مسابقات دور انتخابی به ایستگاه پایانی رسید.

وی افزود: این المپیاد در ۴ رشته انفرادی و یک‌رشته تیمی ویژه کارگران شاغل در محل کار آنها برگزار و نفرات برتر به‌دور نهایی راه یافتند؛ طناب‌زنی و پرتاب توپ مدیسن بال ویژه آقایان و بانوان و رشته‌های دو سرعت، قوی‌ترین مرد کارگر و طناب‌کشی ویژه آقایان برگزار شد.

رئیس مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان و دبیر اجرایی این المپیاد با اشاره به رشد ۳ برابری مشارکت کارخانه‌ها استان در المپیاد ورزش کارگری، اظهار کرد: در دوره اول این المپیاد ۲۳ شرکت در امر برگزاری المپیاد مشارکت داشتند؛ ولی امسال و در دومین دوره، مسابقات در ۶۶ واحد تولیدی ده شهرستان استان برگزار شد؛ بی شک همراهی کارفرمایان و رؤسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها در این امر تأثیر زیادی داشته است.

 آقایی در همین زمینه تصریح کرد: شهرستان میبد با ۲۹ شرکت و واحد تولیدی، بیشترین مشارکت در امر برگزاری این المپیاد را در سطح به خود اختصاص داد.

دبیر اجرایی این المپیاد ادامه داد: مسابقات نهایی دومین المپیاد ورزش کارگری تا پایان بهمن‌ماه میان منتخبین ۶۶ شرکت برگزار و در مراسمی از نفرات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از