حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
امام جمعه بهاباد:

شهید بهشتی یار باوفا و مطیع ولایت بود

شهید بهشتی یار باوفا و مطیع ولایت بود

امام جمعه بهاباد گفت: شهید بهشتی یار با وفا، مطیع امر ولایت، دانشمند با فضیلت، عارف توانمند تاریخ ایران بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان بهاباد با اشاره به شخصیت شهید آیت‌الله بهشتی اظهار داشت: شهید بهشتی یک مرد استثنایی و به تعبیر امام خمینی (ره) یک امت بود؛ ما با این عزیز خیلی مانوس بودیم.

وی افزود: دشمن شهید بهشتی و شهید مطهری را از ما گرفت و علیه جان مقام معظم رهبری سوءقصد شد، اما خداوند این عزیز را برای ما نگه داشت؛ آنها حساب می‌کردند اگر بهشتی و مطهری را بگیرند به نظام آسیب وارد می‌شود، ما قبول داریم آسیب و ضربه زدند اما باید گفت نفع این حوادث برای انقلاب بیشتر از ضرر آن بود و این خون‌ها به جامعه تزریق و مردم بیدار شدند و در نهایت چهره منافقین رو و رسوا شدند.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه شهید بهشتی بینش سیاسی عمیق و دقیقی داشت و در کارها بسیار منظم بود، گفت: شهید بهشتی گوهر گرانقدری بود که دشمنان چشم دیدن آن را نداشتند و با وحشیانه‌ترین راه این شهید را از ما گرفتند؛ چراکه آن شهید بزرگوار به تنهایی یک امت بود و در یک جمله اینکه شهید بهشتی خلاصه انقلاب بود.

بشکانی به آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درکشور و شهرستان بهاباد اشاره وضمن دعوت از مردم ولایت مدار بهاباد برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: حضور گستره مردم در انتخابات علاوه بر تداوم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان انقلاب را نیز ناامید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرده و از این رو یک تکلیف دینی برای همه ما به شمار می‌رود، افزود: رئیس جمهور آینده ایران اسلامی باید به گفتمان امامین انقلاب پایبند و در میدان عمل صداقت داشته باشد.

بشکانی به سخنان مقام معظم رهبری درباره شاخصه‌های کاندیدای اصلح اشاره و عنوان کرد: مردم ایران ولایت‌مدار هستند و در همه عرصه‌ها بر اساس شاخص‌های رهبری حرکت می‌کنند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه هر کدام از کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند خصوصیات و سابقه‌های خوبی دارند، تصریح کرد: مردم به شاخصه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری توجه و شخص اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از