حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
استاندار یزد:

محکم پای آرمان‌های جبهه مقاومت ایستاده‌ایم

محکم پای آرمان‌های جبهه مقاومت ایستاده‌ایم

استاندار یزد گفت: ما پای آرمان جبهه مقاومت و مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی محکم ایستاده‌ایم و تا نابودی اسرائیل این نهضت و این مقاومت را ادامه خواهیم داد.

مهران فاطمی در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به حادثه ناگوار شهادت جمعی از مردم کرمان در مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این حادثه ناگوار و غم‌انگیز را خدمت تمام ملت ایران به ویژه مردم کرمان تسلیت گفته و امیدوارم خداوند به خانواده این عزیزان صبر جمیل عنایت فرماید.

استاندار یزد ادامه داد: ما ملت شهادتیم، ملت امام حسین(ع) هستیم و اینگونه جنایت‌ها باعث نمی‌شود که ما از آرمان‌های خود عقب‌نشینی کنیم.

وی افزود: ما پای آرمان جبهه مقاومت و مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی محکم ایستاده‌ایم و تا نابودی اسرائیل این نهضت و این مقاومت را ادامه خواهیم داد.

فاطمی عنوان کرد: به فرموده امام راحل هر خونی که ریخته شود، ملت ما زنده‌تر می‌شود؛ ملت ما صحنه را ترک نخواهد کرد و انشاالله با حضور گسترده مردم در انتخابات با اتحاد خود سیلی محکمی به دهان دشمن خواهیم زد و خون این شهدا را حفظ کرده و انتقام خون‌شان را خواهیم و عاملان این جنایت مجازات خواهند شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از