حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

تجلیل از ۶۷۰ آزاده در همایش الماس‌های تمدن‌ساز

تجلیل از ۶۷۰ آزاده در همایش الماس‌های تمدن‌ساز

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: 670 آزاده استان یزد در همایش الماس‌های تمدن‌ساز تجلیل شدند.

سردار حسین زارع‌کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با بیان اینکه ۲۶ مردادماه روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی و به عنوان بازگشت آزادمردان این مرز و بوم به میهن اسلامی نام‌گذاری شده است، گفت: از نیمه مردادماه برنامه تجلیل از ۶۷۰ آزاده استان یزد در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این برنامه پاسداران و مدیران استانی در قالب تیم‌هایی مشخص در منزل جمعی از آزادگان در قید حیات حضور یافتند و از آنان تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه آزادگان استان همچنین در ۲۰ شهریورماه در همایش «الماس‌های تمدن‌ساز» تجلیل شدند، گفت: این همایش با حضور سردار سید قاسم قریشی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان استان در محل اردوگاه قائم آل محمد(عج) بسیج روستای منشاد برگزار شد و از مقام و جایگاه آزادگان سرافراز استان تجلیل شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: باوجود تمام دشمنی‌ها و تهدیدات در پرمخاطره‌ترین منطقه جهان، همه ما امروز امنیت و آرامش مثال‌زدنی کشورمان را تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران هستیم و آن را قدر می‌دانیم.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش تجلیل از آزادگان توسط فرماندهان پایگاه مقاومت و حوزه‌ها در محله سکونت آزادگان یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بود چرا که جانفشانی‌های آزادگان سلحشور و مقاوم بر هیچکس پوشیده نیست.

زارع‌کمالی افزود: ما باید ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آزادگان سرافراز را برای عموم جامعه به ویژه نسل جدید تبیین کنیم و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بیان افتخارات سربازان قهرمان وطن کوشا باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از