حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل بهزیستی استان یزد:

برگزاری پرشور انتخابات کمک به اقتدار ملی است

برگزاری پرشور انتخابات کمک به اقتدار ملی است

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: هرچه انتخابات با مشارکت و شور بالاتری برگزار شود، یک همبستگی عمومی شکل می‌گیرد که حاصل آن به اقتدار ملی کمک می‌کند.

رضا ابهت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: این روزها برخی افراد در مورد این مسئله که در انتخابات شرکت کنند با خیر، شک دارند. 
وی ادامه داد: اولین چیزی که راجع به انتخابات به ذهن می‌رسد و باید راجع به آن اندیشه کرد، این است که چه کسانی به ما می‌گویند شرکت بکنید و چه کسانی ما را از شرکت در انتخابات منع می‌کنند. 

مدیرکل بهزیستی استان یزد افزود: وقتی می‌بینیم مقامات ارشد نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن‌ها رهبر معظم انقلاب از روز اول سال ، بحث انتخابات را مطرح کرده و درباره شرایط انتخابات گفتند و همچنین دیگر مسئولان نظام تأکید ویژه‌ای برای شرکت در انتخابات داشته‌اند و از طرفی می‌بینیم که بدخواهان، معاندین و دشمنان قسم‌خورده و شناخته‌شده جمهوری اسلامی ما را از مشارکت در انتخابات منع می‌کنند. 

ابهت تصریح کرد: واقعیت باید هر فرد بررسی کند که شرکت در انتخابات به سود و ضرر چه کسانی است؟ برای کشور، دین و مملکت و برای پیشرفت و آبادانی کشور، شرکت در انتخابات یک امر لازم و ضروری است. 

وی ادامه داد: هرچه انتخابات با مشارکت و شور بالاتری برگزار شود، یک همبستگی عمومی شکل می‌گیرد که حاصل آن به اقتدار ملی کمک می‌کند. 
مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به فرموده رهبر انقلاب، مبنی بر اینکه انتخابات می‌تواند مظهر قوت ملی باشد، گفت: دلگرمی برای تمام کسانی که خدمت می‌کنند و هم اینکه ضریب امنیت را بالا می‌برند. 

ابهت گفت: خودرأی خواهم داد و همگان را به رأی دادن به اصلح‌ترین داوطلب دعوت می‌کنم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از